Ingen energi



Jag har verkligen ingen energi idag. Känner mig inte alls på
bra humör. Ringde min läkare i morse för att få numret till
sjukgymnasten, hon skickade remissen men inget namn
eller nummer (smart) Jag passade på att fråga lite saker
men jag hörde hur stressad hon var och därför svarade hon
snabbt på allt och lät som hon bara ville avsluta samtalet.
Jag hatar verkligen sånt. Som läkare ska man ta sig tid att
svara på frågor lugnt och tydligt. Speciellt när man har telefontid.
Så det samtalet förstörde mitt humör lite. Min älskling åkte till
Sundsvall i morse för att spela fotboll. Blir borta hela helgen.
Kommer sakna honom men det blir extra mysigt när han
kommer tillbaka. Bra att vara ifrån varann ibland och sakna
varann;) Nu ska jag göra mig i ordning och fixa lite grejer.
Åka till arbetsförmedlingen och sen handla lite. Måste köpa
lite nya växter eftersom flera har dött.


Kommentarer
Postat av: NAVAS

det e sjukt vad folk tror dom vet om människor som har bloggar! något privat-liv måste man ju ha och inte skriva allt på bloggen!

2009-03-06 @ 12:05:22
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Dena

vilken söt liten rackare!

hoppas du känner dig bättre snart!

2009-03-06 @ 12:25:54
URL: http://denaz.se
Postat av: Dee

NAVAS: Eller hur! Nej, nåt måste man ju få behålla för sig själv.



Dena: Ja, visst var den hihi. Tack så mycket:)

2009-03-06 @ 12:43:05
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0