Blaha

Trött som vanligt. Ledig idag med, rensade ur en byrålåda
idag som det låg massa med onödiga grejer i. Det låter
som ingenting men lådorna i den här byrån är skitstora.
Bra för det får plats mycket men dåligt för det samlas massa
onödigt. Men nu är det fint och ordning där i:) Jeffrey och jag
gick och storhandlade. Ja, Gick! Inget jag nånsin vill göra igen.
Vi har ju ingen bil längre:( Den blev förstörd i en krock. Ingen som
blev skadad, förutom bilen då. Skulle kosta för mycket att laga så vi
fick ut pengar på försäkringen istället. Tråkigt att vara utan bil, man
blir så bekväm och van vid det. Men i och för sig hade vi funderat på
att sälja den eftersom Jeff pluggar, för att spara in lite cash. Så på ett
sätt så var det väl ok. Efter att ha släpat två tunga kassar var hem och
fått en halv meter längre armar så lagade vi en jättegod middag. Nu
sitter vi i soffan och umgås. Umgås på vårat eget lilla sätt, Jeff spelar
spel på Playstation och jag sitter fast framför mina bloggar haha.
Men vi sitter nära varann och har pusspauser;) Blä, vad jag svamlar
idag. Har huvudvärk så jag skyller på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0