Bad hairday



Man står och försöker och försöker och få nån ordning på håret
men ibland (Läs oftast) så vill inte håret det jag vill. Försökte få
till nån snygg frisyr men det gick inte så det blev att gå med nersläppt.
Fick en mindre chock när jag såg mig i en spegel i en butik. För på
ena sidan så hade nåt slags självfall/kn*llrufs lyckats att leva sitt
eget liv haha. Försökte släta till så gott det gick;) Och ni ska ju inte
tro att jag hittade några skor idag. Neeeej då, jag ska tydligen
behöva hasa runt i mina få par vinterskor som jag är fed up with:(
Jag åkte hem med gråten i halsen;) och tröstade mig med en glass.

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Tack söta! Och vill du byta hår med mig så gör jag gärna det, hahaha :D Nämen ärligt, jag ska se om jag lyckas fixa oranga skiten idag.

2009-03-28 @ 05:35:14
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0