Träning



Efter att jag lämnat blanketten på Af igår så gick jag till
gymmet. Körde en halvtimme på crossrainern sen tränade
jag ben och rumpa. Det som är så bra på mitt gym är att
det finns en liten tjejavdelning. Bara tjejerna kan gå in dit
eftersom man går genom omklädningsrummet. Där inne
finns lite allt möjligt så vill man ha lugn och ro och slippa
killar;) så är det perfekt att träna där inne. Det var bara jag
och en tjej till igår så det var verkligen lugnt. Körde lite rygg
också, bra för min svaga rygg. Sen körde jag mage såklart
men det gör jag ju jämt. Blev röd som en tomat i ansiktet
och det var ju mindre snyggt men jag hade keps som tur
var, så jag inte skrämde folk på väg hem. Kändes jättebra
att vara på gymmet igen. Nu är det skärpning som gäller.
Ska dit idag igen. Idag ska jag cykla dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0