Sunny sunday and nosy reporters

Vilken värme det är idag. I´m loving it:)
Fläkten går på högvarv här hemma, utan den skulle
man smälta bort. Jag spenderade ett par timmar på
ängen och solade och läste tidning och bok och
mumsade kall vattenmelon. Yummie. Jeffrey hade
samlat ihop ett gäng kompisar och skulle spela
fotboll. Några av hans kompisar är ju kända spelare
och på nåt sätt hade Aftonbladet fått tips och kom
springande och störde. Fattar inte vad det är för
intressant med fotbollsspelare som spelar fotboll
på sin fritid. Låt dom ha kul utan massmedia.

Kommentarer
Postat av: Patricia

jag skulle aldrig klara mig utan fläkten!



jobbigt att media ska hålla på sådär

2009-06-29 @ 19:08:48
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: Dee

Patricia: Nej, jag fattar inte hur folk utan fläkt överlever. Ja, verkligen.

2009-06-29 @ 21:10:54
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0