Doll House



Jeffrey ska ha Guitar Herokväll med grabbarna så jag tänkte
fly fältet;) Jag ska sova i pappas lägenhet. Pappa är på landet
så jag får lägenheten för mig själv. Han sa Då får du se hur det
är att leva in the real world. Haha, pappa tycker jag är så ordentlig
(läs pedant) och har så fint hemma så han brukar alltid kalla
mitt hem för lilla dockhuset. Jag har inte ärvt mitt pedanteri
från vare sig pappa eller mamma så jag vet inte vart jag fått
det ifrån. Även om dom inte är värsta slarvpellarna så är
dom inte lika överdrivna som jag. Nu ska jag packa ihop
en väska med saker att ta med. Pappa har inget internet
så jag får se hur jag klarar mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0