Bläää!



Körde bara kondition idag på gymmet. 20 minuter på crosstrainern
och 20 på löpbandet. Sen in för att stretcha och köra mage.

En kvinna på gymmet körde nästan lika länge som jag.

Crosstrainer, löpband och nåt annat. Vi blir klara samtidigt

och går till omklädningsrummet. Hon har skåpet brevid mig.

Jag tar på mig min tröja för jag ska cykla hem och duschar

hemma. Kvinnan tar av sig sina kläder och underkläder.

Sätter sen på sig nya underkläder! Tar på sig deo, torkar

av ansiktet och tar fram sin sminkneccessär. Hello!!

Eewww! Hur äcklig får man bli? Jag var bra svettig kan

jag säga och med tanke på att hon kört typ samma sak

nästan lika länge som jag så lär ju hon ha varit ganska

svettig hon med. Vilka äckliga människor det finns.

P.s. Jag har förresten grym träningsvärk i ben och rumpa
från igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0