Wednesday

Seg idag. Jag mådde bra igår men när jag gick och
la mig så märkte jag att jag hade ont i lederna. Sen
blev jag varm. Somnade och vaknade. Gick upp och la
mig i soffan för att titta på tv och passade på att ta tempen.
Och javisst, jag hade lite feber. Va bra, nu har jag väl fått
svininfluensan var min första tanke. Men nu har jag ingen
feber längre och jag har inga andra symtom heller. Skumt
det där att jag kan få feber ibland utan några andra symtom.
Får nog kolla upp det. Hade tänkt att träna idag men tror jag
skippar det. Kanske tar en promenad eller cykeltur istället.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Krya på dig. Svininfluensan behöver man nog inte oroa sig för ännu i alla fall. Vad gör du på dagarna? Själv har jag semester i stugan på Öland.

Bettan

2009-07-29 @ 13:59:05
Postat av: Dee

Bettan: Nej, man får ju hoppas att man slipper den;) Åh, stuga på öland låter inte helt fel. Själv har jag bara "hemester" och lallar på och njuter av min sista lediga vecka.

2009-07-29 @ 14:21:07
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0