Jlo



Hur snygg var inte Jlo på the TopShop dinner. I love the hair;)
Jag kan tyvärr inte ha sån lugg eftersom jag har virveln Arne.
Såhär snygg var jag definitivt inte igår men jag kände mig 
pretty damn hot igår måste jag säga. Jag ska slänga upp bilder
när jag orkar. Jag hade ett enkelt långt linne, "lack"leggings,
högklackat (aj) och en kavaj men det var så varmt så kavajen
stannade inte på så länge. Kände mig nöjd med min outfit:)

Håret var ok från början men sen försvann dom lockar jag gjort
med plattången:( Jag hade lösögonfransar också, ville dra
på lite extra hihi. Det var faktiskt en som trodde det var mina
egna. I wish. Måste säga att limmet till dom var sämst. Visst,
det höll fransarna på plats men fan vad svårt det var att få bort
alla limrester. Jag använde lösisar jämt förr och hade aldrig
problem med det. Kommer inte använda det limmet igen.

Jag fick i alla fall massor av komplimanger att jag var fin igår
och det kändes bra:) Och jag hade jättetrevligt. Kände mig faktiskt
inte orolig alls. Min sociala fobi höll sig undan, vilket var riktigt
skönt. Dom possibly dåliga nyheterna får jag tydligen vänta ett
tag till på. Känns jobbigt att vänta samidigt som jag inte vill ha
dåliga nyheter. Men det är åt det hållet det lutar:( Men jag ska
försöka att inte ägna mig åt massa destruktivt hypertänkande
utan ta varje dag som den kommer. Positivt tänkande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0