Grattis min lilla ängel



Idag skulle min Tweety♥ fyllt 5 år. Jag saknar henne varje dag....


Kommentarer
Postat av: Bea

Halkade in på din blogg från??? minns inte har själv ingen ännu men jobbar på det. Tråkigt med din lilla pippi. Min bästa vän är min lille Jack Russel Bengt, 5 år.

Social fobi, det går att träna bort med kbt, men det vet du ju redan. Satsa lite kläder och make up pengar på det. Bra investering för hela livet. Jag vet av egen erfarenhet.

Intressant att läsa din blogg, du reflekterar och tänker mycket.

Bea

2009-07-16 @ 21:11:28
Postat av: Dee

Bea: Tack för dina fina ord:) Och Bengt, vilket gulligt namn på en hund hihi. Jag ska verkligen lägga lite pengar på kbt, det är ju mitt liv det handlar om och det är ju faktiskt viktigare än kläder och smink. Hör av dig om du skaffar en blogg:)

2009-07-17 @ 14:26:54
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0