Söndagsstädning



Här städas det för fullt. Fast jag tog en liten bloggpaus;) Jag tar alltid pauser
när jag städar. Men nu ska jag bege mig in i badrummet och skrubba rent där.
Jeffrey rör aldrig badrummet, han mår illa av att städa där haha. Det är jag som
rensar avlopp och allt. Men det är ok för jag gillar att städa där. Älskar ett rent
badrum. Jag ska be Jeff att rensa bland alla sina papper som ligger utspridda
överallt. Hela köksbordet är fullt med papper (hatar sånt) och även på matsals-
bordet ligger det papper. Dålig feng shui;) Nej, nu ska jag fortsätta här för nu har

min paus blivit lite väl lång.

Update: Vi lyfte upp och bort hela badkaret så nu är det riktigt rent och fint
även under:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0