Utmaning

Har blivit utmanad av Mrs Mulatt att skriva 7 sanningar om mig.
 
Dessa regler gäller:
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,
så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Here we go..

1. Jag är en väldigt lat människa, men inte när
jag jobbar, har hög arbetsmoral
2. Jag är perfektionist
3. Jag, olikt dig Mrs Mulatt, har väldigt svårt att
lita på folk. Jag misstror i princip alla haha
4. Jag dricker inte alkohol
5. Jag är otroligt dålig på matematik:(
6. Men jag är å andra sidan otroligt duktig på att stava och på språk:)
7. Jag är en konstnärlig själ. Gillar att rita och skriva.

Jag tror alla har gjort den här utmaningen men dom
som inte gjort den feel free att anta utmaningen.
Säg gärna till så jag kan läsa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0