Shoppat



Shoppade lite efter jobbet idag. Lägger upp bilder imorgon;)
Jag blir galen för jag letar efter skor men jag hittar inga. Jag
hittar massa söta men det är bara högklackade sandaletter
och pumps typ, men jag hittar inga som jag kan ha på mig
utomhus nu:( Jag spyr på mina skor som jag har nu. Är trött
på dom alla. Och en annan sak som är irriterande är att när
jag köper kläder så är jag aldrig nöjd med dom när jag sen
kommer hem. Köpte en tröja och en liten kofta idag som jag
tyckte var söta i affären(provade aldrig i och för sig) men sen
när jag kom hem så såg dom bara fula och nördiga ut. Jag
blir gaaalen. Köpte ännu en väska, ett par örhängen och lite
annat småkrafs.

Kommentarer
Postat av: Jamila

hihi tack så mycket!! haft tur med graviditeten!!!

kram

2009-02-27 @ 10:57:55
URL: http://jamilaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0