Shoppat från Victorias Secret

   

Jag brukar be svärmor handla åt mig när hon åker på
sina business trips. Hon åkte till Dubai för att köpa tyger
och annat, men där fanns inte VS så hon passade på
att handla det när hon var i London för mellanlandning:)
Det är små mini body splash. Och en hudlotion. Jag
har cremén redan men den börjar ta slut så en ny sitter
fint. Och nu har jag en hel liten samling med body splash
att välja mellan*yay* En av dom har jag redan en stor flaska
av så den ska jag ge till Linda för hon gillade verkligen doften.

Berry Kiss: Wild raspberry, Praline and Rose
Pure Seduction: Casaba Melon, Plum and Fresia
Pear Glace: Pear Nectar, Cassis and Violet
Love Spell: Cherry blossom, Peach and White jasmine
Amber Romance: Black cherry, Creme Anglaise and Sandalwood
Sweet Daydream: Apple, Raspberry and Vanilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0