Olika färg på ögonen


Bild Google

Jag fick ansiktsrengöring i ögat. Aaaaaj!
Jag är verkligen världens största mes. Gnällde
som en liten baby bitch för det gjorde så ont.
Jag måste ju ha världens lägsta smärttröskel.
Tänkte på om jag gnäller så mycket över tvål
i ögat, hur mycket skulle jag inte gnälla om jag
födde barn? Good luck with that. Cry baby som
jag är så måste jag ju ta en bild på mitt röda
öga och mms:a till Jeffrey för att få medlidande;)
Och det som slog mig då är att mina ögon är
verkligen weird. Jag har ju gråa ögon, eller folk
brukar säga att jag har gråa med grönt inslag.
Jag har själv svårt att se det oftast. Men när jag
tar kort ibland så syns det verkligen. Och nu när
jag tog kort så var dom så gröna som dom kan
bli. Skumt, men coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0