Lovely day



Jag körde min backup plan idag. I morse packade jag en väska
med allt som behövdes. Sen bad jag Jeffrey möta mig efter jobbet.
Jag tog med honom till Centralbadet. För en skön eftermiddag
med bad och mys. Jeff hade aldrig varit där så det var extra kul.
Hade gärna gjort nån behandling också men det är så dyrt på
Centralbadet. Men det var jättemysigt ändå. Vi simmade några
längder i poolen som håller 30 grader. Sen satte vi oss i
thermalbadet som håller 34 grader. Vi avslutade i bubbelpoolen
som håller 36 grader. Sköönt:) Vi drack varsin smoothie i baren 
också. Efter vi var klara där åkte vi och åt en god middag, den var
spontan men vi ville fortsätta vår trevliga dag så vi unnade oss en
middag ute. Enkelt men supermysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0