Bitchy mood



Oj, oj, oj, idag är jag på riktigt dåligt humör. Började på morgonen
när jag skulle ringa min läkare för att få provsvaren. Hon hade telefontid
mellan halv nio och nio men ni ska ju inte tro att jag kom fram. Jag
ringde hur många gånger som helst men kom bara till mottagningens
telefonsvarare och fick flera alternativ och inget var det jag ville göra.
Skällde ut Jeffrey för att han muppade sig och inte kunde hålla med mig
utan fick mig att känna mig som om jag gjorde fel. Gick ner till mottagningen
och frågade om jag kunde få svaren men neeej såklart inte. Så det var
bara att gå hem igen och försöka ringa igen. Lämnade nummer och till
slut ringde dom upp från mottagningen. Men fan vad allt det där har förstört
mitt humör. Jag är fortfarande irriterad och lättretad. Minsta lilla får mig att
nästan explodera.

Nånting positivt var ju att provsvaren var bra. Alla värden var jättebra.
Och röntgen visade ingenting. Men jag vill nog ändå göra CT-röntgen
för att utesluta helt att inget är fel på mig. För jag har ju fortfarande ont
och domningar.


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Det ska komma en spinoff av Gossip Girl som ska handla om Serenas mamma Lilys tonårsliv.

Unga Lily ska spelas av sötnosen Brittany Snow!

Vad tycker du om detta? Kan det bli en bra serie? Kan Brittany passa som Lily?

Rock on & Ha de gött!

2009-02-27 @ 18:19:39
URL: http://pauliina22.blogg.se/
Postat av: Patricia

Oh jobbigt, förstår dig. Jag har väntat i timmar för att kunna få prata...

2009-02-27 @ 18:27:58
URL: http://shoegal1.devote.se
Postat av: Dee

Patricia: Det är svårt irriterande

2009-02-27 @ 18:44:27
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Erika

Låter inget vidare jobbigt att inte veta vad det är för fel på en,,har dom ingen diagnos alls på ditt problem, vart har du ont om man får fråga??

Trevlig fredag på dig:)

2009-02-27 @ 19:02:44
URL: http://erikachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0