Thank god for make up



Jag älskar min foundation:) I morse när jag skulle till jobbet så tänkte
jag skippa foundation eftersom jag skulle bada sen. Men efter en blick i
spegeln i dagsljus så insåg jag att det var no way in hell att jag skulle
gå utanför dörren utan den. Så den åkte på. (Givetvis tvättade jag bort den
innan jag badade) Jag har bra hy och har alltid haft, har typ aldrig haft
finnar eller nåt sånt. Men nu för tiden på vintern så blir den mindre rolig.
Jag har torr och känslig hy så jag får röda märken som är mindre kul att
ha. Så dom senaste två åren har jag använt foundation. Men bara under
en period, på sommaren använder jag inte det. Tycker det känns
obehagligt att ha när det är varmt ute. Dessutom så mår och ser min
hud bättre ut då så det är lugnt. Men just nu är min foundation min bästa vän;)

Kommentarer
Postat av: Baby M

Smink är underbart!!! Det räddar många dassiga dagar =)

2009-02-04 @ 19:37:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26728
Postat av: Dee

Baby M: It sure does:) Halleluja!

2009-02-04 @ 20:13:24
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Patricia

Låter som min typ av hy, just nu är jag torr.. men d blir inte bättre me foundation.

2009-02-05 @ 10:21:43
URL: http://shoegal1.devote.se
Postat av: Dee

Patricia: Jag är som tur är inte lika torr som jag brukar vara den här vintern. Men dom röda märkena är hopplöst irriterande så foundation funkar på mig som tur är.

2009-02-05 @ 12:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0