Ljus



Det såg lite tomt ut så jag köpte sidenband och piffade till
adventsljusstaken lite;) Lägg märke till att jag inte tänt den
än. Så typiskt mig att inte tända ljus. Jag tänder mest värmeljus,
alla blockljus som står tjusigt arrangerade tänder jag aldrig haha.
Tycker dom blir så fula när dom brunnit ner till en viss längd.
Men jag har vissa som jag tänder, men dom andra står bara och
ser fina ut hihi, knäpp jag är. Men jag hade faktiskt tänkt tända
adventsljusstaken, får väl bli på julafton. Vad hemskt med Brittany
Murphy förresten. 32 år och hjärtinfarkt, undrar om det var nåt
annat som låg bakom också. Hemskt i alla fall. RIP.

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Tack så mkt girl=)



Va fint du gjort med ljusen, sidenbanden:) Blev en liten extra fin touch!

2009-12-21 @ 16:28:21
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Paula

Vad söta ljusen blev! Haha men jag är likadan! Alla blockljusen håller jah fint för sig själv medan jag hela tiden tänder små värmeljus.

2009-12-21 @ 17:15:23
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0