Kissies läppar



Jag läser inte hennes blogg men wtf är the deal med hennes läppar??
Vad är det för klinik som fortsätter spruta in mer i läppar som redan
har för mycket? Det ryktas i och för sig att hon har retusherat vissa
bilder och gjort läpparna större men ändå. Hon ser ju ut som en
bratzdocka. Inte snyggt för fem öre. Hon retusherar ju sina bilder
ganska mycket. Hon klagar på Blondinbellas hy men jag har sett
lilla Kissan i verkligheten och hon har fullt med finnar hon med.
Inget fel med det men hon ska inte klaga på Bella då. Jag förstår
mig inte på hennes storhet, hur fan kan man bli känd på att vara elak?


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag förstår mig inte på henne alls. Och sen gick hon och vann något pris också, på den där bloggawarden eller vad det var. Det är ju ännu värre. :(



Dom skulle kanske trycka in lite medel i hennes hjärna istället...

2009-12-02 @ 16:34:29
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Hahaha, eller hur. Det skulle ju absolut vara det bästa. Den här trenden att vara elak och bitchig alltså..jag skulle aldrig kunna vara sån även om det är en roll. Vem vill bli sedd som en elak människa liksom?

2009-12-02 @ 18:41:09
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Cissi

Läser ingen av deras bloggar och jag förstår verkligrn inte varför folk gör det ens...???

2009-12-09 @ 13:06:26
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0