Hair issues



Mitt hår är bara så jobbigt just nu. På vintern ska det alltid bråka.
Inte nog med att jag tappar hur mycket hår som helst så har jag
lite mjäll nu. Brukar få det ibland men nu var det länge sen. Men
det syns knappt så det är ok. Men nåt som är riktigt irriterande
är att jag har fett hår. Nu mer än nånsin. Jag brukar kunna ha
utsläppt hår och det ser bra ut dagen jag tvättar det och dagen
efter men nu ser det redan fett ut dagen efter. Jag vill bara tvätta
det för jag hatar att ha fett hår men jag vet att det bara blir värre
om man tvättar det för ofta. Men jag fattar inte varför det blir fett
extra fort nu. Nån som har nåt bra tips mot fett hår?

Kommentarer
Postat av: Martina

Tips.. använd torrschampo eller dust it..

sov med håret uppsatt.. tro mig de funkar..

pilla inte så mkt i håret..

Försök vänja dig vid att tvätta håret var 2-3 dag istället.. =)

2009-12-01 @ 14:05:43
URL: http://martina86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0