Bio



Om ni inte sett den, gå och se den. Annorlunda film med fina
miljöer. Det händer nåt hela tiden. Men var beredd på att behöva
ta en kisspaus för den är 2 timmar och 40 minuter lång. Och
om ni tittar på 3 d verisionen (vilket var otroligt häftigt) och
är känslig som jag så tar det ett tag att vänja sig. Jag tyckte
det var lite jobbigt den första halvtimmen, men jag är väldigt
känslig så det är nog bara jag kanske som upplevde det så;)
Men jag rekommenderar absolut filmen.

The nerds haha


 


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Najs to know! Har velat se den ett tag nu men den är fullbokad hela jäkla tiden hehe

2009-12-28 @ 17:37:19
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0