Bakat bröd



Jag roade mig med att baka bröd igår. Jag vet inte om jag nånsin
bakat bröd men tänkte det kunde vara kul att prova. Och jag lyckades:)
Gjorde ett sirapsbröd, slängde i lite nötter också så blev det extra gott.
Tänk att jag är bra på att baka både kakor och bröd, och även att
laga mat. Förr var jag noll intresserad av sånt för jag trodde att jag
inte kunde. Laga mat har jag väl alltid kunnat, men bara några rätter.
Men nu det senaste året har jag börjat bli riktigt duktig och jag misslyckas
inte när jag provar mig fram. Ok, det kanske inte alltid blir jättebra men 
det går alltid att äta och jag behöver inte slänga maten som jag fick
göra förr haha. Tycker det är riktigt kul att prova olika recept. Men
ibland så orkar man inte, som igår då fick det bli köttbullar och spaghetti
med ketchup. Funkar det med;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Sirapsbröd är så galet gott...!! :)

2009-12-14 @ 14:53:50
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: It sure is:)

2009-12-14 @ 15:28:38
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0