Wednesday



Idag ska jag träffa Sara för en fika men först ska jag åka och försöka
byta en tröja som jag köpte. Upptäckte inte förräns jag hade klippt av lapparna
att den hade ett hål. Suck. Får se om jag ens hittar den för det fanns en enda
där jag köpte den. Typiskt för den var så skön. Nu ska jag hoppa in i duschen
och sen sminka mig. Jag hade tänkt gå utan foundation idag men jag ser ut
som ett monster så that ain´t gonna happen. Vet inte vad det är med min hy
nu för tiden. Jag har typ aldrig haft problem med finnar, inte ens när jag var
i tonåren. Har kanske haft fem finnar i mitt liv. Men nu är min hy weird. Har
flera små kvisslor och nu har jag även fått en finne på hakan. Wiie, va kul..
Not! Tänkte om det var min foundation som hyn reagerar på men jag har ju
använt den i fyra, fem månader. Dessutom är det mineralfoundation och det
är ju bra för hyn. Jag har ingen aning men jag hoppas min hy mår bättre snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0