Ouch!



Jag har en ginormous blåsa i munnen. Den sitter precis i "gångjärnen"
till käkarna. Där övre och undre visdomständer möts. Det gör så grymt
ont. Det gör ont när jag sväljer, när jag pratar, när jag äter, när jag gapar.
Hell, det gör ont även om jag inte gör nåt. I morse tog det mig 20 minuter
att äta upp två små mackor, som jag dessutom fick doppa så dom skulle
bli mjuka. Får bli flytande föda tills blåsan går bort. För nån vecka sen hade
jag en enorm blåsa på läppen. Jag som aldrig haft munsår. Tror det är
stress och att jag mått så dåligt senaste tiden.

Update: Jag tog en aspirin, dom smälter ju så lätt, och la på blåsan
and low and behold, det funkade. Smärtan är nästan borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0