Bla bla


Även fast sorgen finns där så har vi passat på att
njuta av det underbara vädret och gjort saker för
att försöka tänka på annat. I helgen var vi och spelade
minigolf. Det märktes att det var länge sen för bra var
vi inte i alla fall. Köpte Ben&Jerrys Wich som jag hört
så mycket om. Tycker 25 kronor är väldigt dyrt för en glass,
speciellt eftersom den var totalt menlös i smaken också.
Kommer inte köpa den igen. Blä! Igår var vi och
storhandlade. Är så skönt när skåpen är fyllda.
Vi handlade för 1400 och fick massor. Ska ta mig
ett äpple nu. Har tagit en alvedon för ett tag sen
så det är lika bra att passa på att äta när det
inte gör lika ont. Den/dom här blåsan/orna är
det värsta jag varit med om i blåsväg. Känner
mig handikappad i mellanåt.  Hoppas det går
över snart.

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack, Va skönt att höra, tror jag läste för mycket på internet och skrämde upp mig.

Man kanske kan få sådär ändå..Hoppas på det bästa ialla fall..Ha en fin kväll:)

2009-04-27 @ 22:17:24
URL: http://erikachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0