Mysigt:)



Har haft en mysig dag med min älskling. Vi har bara varit hemma
och gjort sånt man gör en söndag. Legat i soffan och kollat på tv,
lagat mat, bakat en kaka, spelat spel, gått ut med massa papper
till miljöstugan. Skrattat så tårarna rann när vi tappade ut halva
innehållet på vägen dit. Nu tittar vi på Hitch och min fining målar
mina tånaglar. Hur söt är inte han på en skala? Känner mig alldeles
ompysslad. Han är faktiskt duktig på det också. Kan man inte tro
om en macho fotbollskille hihi. Jag vet inte vad det blir för färg, får
se när det är klart.

Update: Det blev chockrosa. Alltså jag är verkligen imponerad
över hur duktig han är på att måla. Jag har målat mina tånaglar
året runt i typ 13 år men han är fan bättre.

Kommentarer
Postat av: Patricia

oh vilken söt kille! ska be min kille också göra så.. men han lär va så dålig!!!

JAG målade min killes tånaglar när han kolla på fotboll..han märkte nada! efter matchen var slut så..."wtf?!" sedan fick han runt i röda naglar.. han hade ingen aning att man kunde ta bort det me aceton/nagellacks bortaning.. hihi

2008-09-08 @ 14:26:14
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Dee

Patricia: Hahahahaha,va gulligt. Killar är verkligen clueless ibland.

2008-09-08 @ 14:49:53
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0