Kittlig



Igår var jag hos kiropraktorn/massageterapeuten. Jag kände mig
trött och öm i nacke, axlar och korsrygg så det kändes skönt att jag
skulle dit. Han koncentrerade sig mest på dom områdena. En del
gjorde ont.  Och en del var skönt. Och en del kittlade haha. Jag är så
kittlig så jag kan inte hålla mig ibland. Han tryckte på sidan av ryggen,
vid midjan och jag ryckte till. Han frågade om det gjorde ont. Jag skrattade
massor och sa nej. Jag trycker ju hårt, varför skrattar du sa han då. Jag
fortsatte bara skratta och säga Det kittlas. Han skrattade han med. Han
tyckte väl jag var lite knäpp;) Sen varje gång jag ryckte till så tittade han på
mig för att se om det gjorde ont, men såg att jag skrattade. Då sa han bara
Ok. Han sa att min rygg ser lite bättre ut och det är ju bra:) Efteråt kände jag
mig mjukare. Men idag kände jag mig trött i nacke och axlar igen. Undrar
om jag går och spänner mig eller ligger dåligt. Fick lite fler övningar att göra.
Dessutom ska jag stretcha mina minivadmuskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0