Ikea



Nu har vi varit på Ikea och inhandlat lite nya grejer:)
För er som inte redan visste det så är det fredagar man ska
åka till Ikea. Det är typ nästan inga köer. Vi köpte två hyllor till
vardagsrummet och lite annat småkrafs. Nu känns vardagsrummet
komplett och det är skönt. Det enda som behövs är en ny matta men
vi hittade ingen idag. Vi kan inte ha en mörk matta eftersom soffan
är mörk men en vit som vi har nu är ingen idé heller. Den blir bara
att se solkig ut. Jaja, vi får titta runt och se om vi hittar nån. Självklart
så avslutades besöket med korv och pizza, för man kan ju inte åka till
Ikea utan att äta korv eller pizza;) Jag åt tre korvar*mums*
Nu känner jag mig trött och är på skitdåligt humör(tjejveckan på ingång)
Ska vila lite sen ska vi till gamla Limpbar där en kompis har klubb idag.

Kommentarer
Postat av: Patricia

haha man MÅSTE äta korv i Ikea.. gjort d sen jag va liten typ hihi

2008-09-26 @ 21:48:10
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Dee

Patricia: Haha, jaa, det är ett måste;)

2008-09-26 @ 21:50:44
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0