Gårdagens middag

   

Vi åt tills vi nästan sprack igår. Vi var på Nivå 22. Alla som varit där vet att
det är inte världens mysigaste ställe direkt. Det är ett ställe som många
yngre går och förar på innan dom går ut. Men om man går dit vid 7, 8
så slipper man rusningen av spritsugna ynglingar. Och jag lovar att man
är redo att förbise att stället inte är det mysigaste, för maten är grymt god.
Och kolla bara uppläggningen av maten. Inte vad man väntar sig på ett
sånt ställe. Vi orkade inte äta upp igår, även om vi ville;) Jag tog fläskfilé
med klyftpotatis och två såser. Jeffrey tog BBQ-mix. Oxfilé, fläskfilé och biff
med klyftpotatis och tre olika såser. Till maten får man jättegoda stekta
grönsaker också, dom syns inte på bilden men finns under köttet. Till det
drack jag en sprite och Jeff drack tre mineralvatten. För allt det betalade vi
283 kronor. Så inte nog med att det är grymt gott så är det billigt också:)



Nivå 22, Fridhemsgatan 17, Fridhemsplan

Kommentarer
Postat av: Anna

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4517490



Läs mitt inlägg om 20-åriga Madde som fick lämna jordelivet i måndags efter sin kamp mot cancern. Läs gärna inlägget ( och skriv om det på din blogg )och hjälp till att bekämpa cancern.! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

2008-09-20 @ 14:26:03
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling
Postat av: Dee

Anna: Jag läste om henne för några dar sen:( Jag har nu även skänkt pengar till Barncancerfonden.

2008-09-20 @ 14:34:19
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0