Engelskt besök



Vi har gäster från london här. Egentligen är det Jeffreys brors före detta
arbetskamrater men det är vi som har varit host och guide åt dom typ.
Dom bor i våran festlokal som finns i huset. Man kan hyra den som festlokal
men även åt gäster som behöver sova nånstans. Jeffrey har sprungit runt på
stan med dom här tre grabbarna idag. Hans brorsa var upptagen hemma med
sina små barn så han kom inte ifrån. Nu på kvällen har dom suttit här hemma
hos oss och förfestat. Det är kul att lyssna på dom. Jag har ju min amerikanska
engelska men jag älskar brittisk engelska också. Sounds really posh;)
Nu ska jag mysa ner mig under filten och titta på en skräckis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0