Yada yada

Jag lyssnar på... Jeffrey när han hostar:(
Jag mår bäst när jag... Är omgiven av my loved ones
Den bästa krogen heter... Ingen utetjej men jag säger Layer Cake
Jag pratar... För mycket enligt Jeffrey hihi
Min bästa vän(ner) är... Linda
Min första riktiga kyss... Då var jag 16 och den var helt ok
Jag avskyr när folk frågar... Saker jag inte vill svara på;)
Kärlek är... Underbart
Jag är hemligt förälskad i... Aubrey ;)
Min mobiltelefon är... en nödvändighet
När jag vaknar på morgonen...vill jag fortsätta sova
Innan jag går och lägger mig... ser jag fram emot att krypa ner i min sköna
säng brevid min fining:)
Just nu tänker jag på... min sköna säng och min fining haha
Homosexuella är... precis som alla andra
Blondinbella är... väldigt ambitiös men snobbig
Jag vill verkligen... shoppa
Ikväll ska jag... sitta fast framför datorn som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0