Photo shoot


Bild från The Studio

Idag har jag tid för fotografering på The Studio. Jag blev ju erbjuden
en gratis makeover och fotografering. Sen får jag köpa bilderna om jag
vill. Det kan ju låta helknäppt men på nåt sätt så vill jag inte göra det.
Jag har redan skjutit upp det två gånger. Helst skulle jag vilja ringa nu
och ställa in det. Jag hatar verkligen att stå framför kameran. Känner
mig inte bekväm alls. Det är väl min sociala fobi som spökar lite.
Jag måste bestämma mig snart för klockan 12.15 ska vi vara där.
Jag fick ta med mig upp till fem pers till men jag ska bara ha Jeffrey
med mig. Tänkte ta lite fina bilder tillsammans. Det vore ju kul att ha
men jag får se om vi kommer iväg överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Spännande!! Kanske man får se en bild här sen då? Om ni nu gick då.. =S

2008-11-02 @ 12:38:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Dee

Mrs Mulatt: Skulle absolut lagt upp bild om det hade blivit några;)

2008-11-02 @ 14:52:00
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0