Lista

1. Är du i ett förhållande just nu?
Svar : Ja.

2. Om inte, varför inte?
Svar : -

3. Hur långt har ditt längsta förhållande varit?
Svar: Mitt förra förhållande varade nio år, but who cares. Det
är dom senaste tre åren med Jeffrey som betyder nåt.

4. Vad heter den du senast var/är i ett förhållande med?
Svar : Jeffrey, my love

5. Hatar du ditt ex?
Svar : Gjorde det men orka bry sig

6. Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
Svar: Hell no!

7. Har du kvar någonting från ditt ex?
Svar : Ja nåt men vet inte vart

8. Vad är du mest för, Förhållande eller strul?
Svar: Förhållande

9. Är du en player?
Svar: Absolutely not

10. Har du någon gång blivit dumpad?
Svar: Nej

11. Har du någon gång blivit sårad?
Svar: Ja, alldeles för mycket

12. Har du någon gång dumpat någon?
Svar: Ja

13. Om alla du vart tillsammans med skulle beskriva dig med 1 ord, vilket?
Svar: Snäll

14. Är du en bra partner?
Svar: Ja, det tycker jag absolut

15. Är du kär i någon just nu?
Svar: Ja, jättekär

16. Är någon kär i dig?
Svar: Yes:)

17. Hur skulle du beskriva den perfekta tjejen/killen?
Svar: Humor, trogen, ärlig

18. Har du varit kär i flera personer samtidigt?
Svar: Ja, när jag var yngre

19. Har du någon gång vart otrogen?
Svar: Ja tyvärr, i mitt förra förhållande.

21. Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Svar: Jeffrey och pappa

22. Kommer du gifta dig i framtiden?
Svar: Tror inte det. Giftermål är inte superviktigt även om det
skulle vara underbart om nån älskar en så mycket att han vill
gifta sig med en:) Förlova mig skulle jag gärna göra i alla fall.
 Men om det skulle bli av så vill jag gifta mig på en strand.


Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Oh gud ja! Skulle aldrig palla gå runt i såna ögonbryn nu för tiden. Lite svårt egentligen det där med trender, vem fan kommer på att det är snyggt med klumpiga buffaloskor och trådsmala ögonbryn? Hahaha :D

2008-11-30 @ 23:48:09
URL: http://amaialayla.blogg.se/
Postat av: Dee

Amaia Layla: Nää, what were we thinking? Haha. Som tur är så köpte jag aldrig buffaloskor men var nära;)

2008-12-01 @ 21:08:35
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Patricia

gifta sig i stranden... låter lovely! dessutom blir det en resa för alla, nära%kära.

2008-12-02 @ 22:06:20
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Agnes

jag snor denna listan av dig!

2008-12-03 @ 17:44:07
URL: http://agnesdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0