List it

Senaste impulsköp: En lipplumper
Bästa promenad: En kvällspromenad på söder för tre år sen
med Jeffrey första gången vi träffades:)
Favoritdryck: Juice/vatten
Reser helst till: Varma ställen vid havet
En bra gå bort-present: En flaska vin eller nåt personligt
Favoritlyxartikel: Hmm, vet inte
Tidning jag gillar: Läser knappt tidningar längre. Glamour kanske
Favvosajt:
Blogg.se, Youtube, google
Här bjuder jag mamma på middag: Ingenstans just nu
Fikar gärna på: På nåt mysigt café eller hemma
Favoritbutik: Gina Tricot
Bästa lunchställe: Äter typ aldrig lunch ute
Favoritfärg: Svart funkar ju alltid fast det är ganska tråkigt
Favoritmärke: Har inget
Favoritdjur: Fågel
Stjärna jag vill träffa: Ellen Degeneres, hon är ju bara så mysig:)
Eller Will Smith, han verkar jordnära.
Modeförebild: Ingen
Motionerar: För lite
Dyraste jag köpt: Bostadsrätt. Fast den är ju såld nu.
Mode jag aldrig vill se igen: Axelvaddar
Dansar helst till: Hip hop, RnB, ragga
Senaste fyndet: Blommorna från Hötorget ;)
Bästa diktsamlingen: Min egen hihi
Favoritprodukt: H&M:s Bodylotion Pink grapefruit
Fulaste färgen på kläder: Senapsgul aka diarre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0