Lip Inflation

 

Köpte den här idag efter ett tips av  Emilie . Den här sticks det lite i läpparna av
men mycket mer händer inte med mina immuna läppar. Det är lika bra att ge
upp, inget funkar för mig. Bättre att spara mina pengar. Jaja, det här kostade
bara 99 och är fint på så jag överlever. Finns på Lindex för den som vill prova.

Jag bad Jeffrey prova för att se om det händer nåt. Han har dom fylligaste
läpparna man kan ha men kan vara kul att se hihi.

 Update: Wow, kolla vilken effekt. Spring och
köp direkt! Haha, nej Jeffrey är född med dom här fina läpparna. Det
hände inget på honom heller förutom att det stack i läpparna.

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Men har du provat en som heter "Stung"? Jag köpte den på Ebay och den tycker jag hjälper lite iaf, kostar 12 dollar med frakt. :)

2008-11-07 @ 11:55:05
URL: http://amaialayla.blogg.se/
Postat av: Dee

Amaia Layla: Nej, den har jag inte provat men jag tror mina läppar inte reagerar på nån med tanke på att jag provat typ sex olika nu:(

2008-11-07 @ 12:36:51
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0