Ghost



Vi tror att det spökar här ibland. Inatt hade jag ljus tända i sovrummet
när jag somnade. Fyra värmeljus och dom brinner ju såklart ut efter ett
tag men jag hade ett stort ljus som brann också och det var flera timmars
brinntid kvar på det. När jag vaknade i morse så var det släckt och jag antog
att Jeffrey släckte det när han kom hem i natt. Men jag frågade honom och
han sa att han hade inte släckt det. Så vem fan släckte det då? För jag sov
som en stock. För några veckor sen vaknade jag och såg att Jeffs glasögon
låg på min sida av sängen och tänkte varför la han dom på min sida. Jag
frågade honom men han hade inte lagt dom där. Jag kan ibland ta av honom
dom om han somnar med dom på men det gjorde jag inte den här gången
och om jag hade gjort det skulle jag lagt dom på hans sida som jag brukar.
Antingen så gör nån av oss saker i sömnen eller så har vi ett spöke som
busar runt här.

Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Hm.. ja någon är det ju som spökar. Du, Jeff eller ett riktigt spöke.



Det är frågan det..

2008-11-15 @ 20:11:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Dee

Mrs Mulatt: Ja, someone or something is messing about. Ljuset var släckt även idag när jag vaknade hmm.

2008-11-16 @ 14:32:31
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0