Bottenbetyg



Min fula sminkning

Vi kom iväg till slut men det blev inga foton.
Vi gick faktiskt innan det blev vår tur. Vi tappade
lusten helt. Min sminkning blev skitful. Jag är inte
utbildad makeupartist men jag skulle lätt kunnat
sminka mig tio gånger bättre själv. Eyelinern var
katastrof och jag såg blek och ful ut av kakan av
foundation. Dåligt organiserat var det också. Värsta
väntetiden och inte omklädningsrum till alla. Nej, det
här är inget jag rekommenderar. Vi ska höra med en
kompis till Jeffrey som är fotograf om han kan ta bilder
istället. Och antingen sminkar jag mig själv eller ber
Mirva, Jeffreys farbrors flickvän, som är jätteduktig.

Två tummar ner för The Studio

Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Ajdå.. trist! Jag tror min syster tog bilder där, eller det kanske var någon annanstans förresten. De bilderna blev bra iaf.. men det var ju här i Gbg iof.



2008-11-04 @ 22:43:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Dee

Mrs Mulatt: Tror säkert att bilderna skulle blivit bra men man vill ju gärna bli riktigt snyggt sminkad och fixad när man ska fotas. Och det sög dom på här.

2008-11-04 @ 23:22:35
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0