7 saker som bara blev 6



Jag har gjort den här förut men jag är uttråkad så jag
gör den igen;) 7 knasiga och inte lika knasiga saker
om mig.

1. Jag älskar att lukta på snus. Disgusting I know;)
Men jag tycker det luktar så gott haha. Min pappa
snusade när jag var liten så jag kanske förknippar
det med honom. Han slutade för typ hundra år sen
men ändå. Nån slags trygghetsfaktor kanske, who knows
General white portion är det snus jag gillar bäst, Jeffrey
använder det. Weirdo! Hihi.

2. Jag har en grej med byxor. Om jag är barfota hemma
och ska kissa så måste jag dra ner byxbenen över fötterna
annars känns det obehagligt. Jag verkar vara värsta psyk-
fallet haha. Samma sak med att ha byxorna högt uppe.
Om mina mjukisbyxor råka glida upp över naveln så
tycker jag att det är sjukt obehagligt och jag måste dra
ner dom till normal nivå.

3. Jag är väldigt renlig av mig. Tycker det är otroligt viktigt.
Det tycker väl dom flesta tror man men det finns ju många
skitnissar där ute.*rys* Jeffrey säger att jag är den renligaste
tjej han nånsin träffat och att jag aldrig luktar illa. (Inte helt
sant men men hihi) Som tur är så är Jeff otroligt renlig också
och luktar alltid gott också. Förutom när han spelat fotboll.
Svettiga fotbollskläder= ääääcklig lukt.

4. Jag gillar att shoppa ensam. Jag har aldrig gillat att gå i
grupp eller med en kompis och shoppa. Jag köper nästan
aldrig nåt då. När jag är ensam så kan jag gå i min takt och
titta på vad jag vill, ta min tid.

5. Jag är löjligt förtjust i djur. Jag äälskar djur. Så fort jag ser
ett djur ska jag titta, le och oja mig. Jag kan må riktigt dåligt
när jag tänker på alla djur som blir illa behandlade runt om
i världen så jag försöker att inte tänka på det för mycket.
Mina undulater Tweety och Pookie skämmer jag bort och
jag älskar dom över allt annat. Dom gör mig alltid glad.
Och pissed vissa gånger för dom är små pains in the butt
ibland men dom är mina pains in the butt and I love them;)

6. Jag är aldrig nöjd med mitt hår. Jag får aldrig till frisyrer
som jag tänkt mig. Mitt hår är extra ovilligt att samarbeta
känns det som. Fastän jag faktiskt har ganska fint hår så
är jag ändå inte nöjd med hur det ser ut. Perfektionist? Javisst!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Kul att läsa!!! känner igen mig jätte mkt, förutom d där me snuset då..hhaa och whats up me byxorna? haha



det är bättre att shoppa själv!! och djur är bäst!!! kollar du animal planet?

2008-11-17 @ 03:01:40
Postat av: Dee

Patricia: Byxorna..what can I say, Im weird haha;)

Animal Planet, you know it. Loves it:)

2008-11-17 @ 18:05:21
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0