Långfredag

 
Har precis avnjutit en mumsig frukost. Jeffrey ligger och sover
fortfarande, han kom hem vid fyra i natt/morse. Såklart hade han
glömt sina nycklar så han ringde och väckte mig precis när jag
sov så skönt;) Trött som en zombie gick jag upp och kastade ner
hans nycklar från balkongen. Sen stöp jag i säng igen. Då ringer
han igen och säger. "Jättesnällt älskling men det där var fel nycklar"
Haha, snacka om trött. Så det var bara att masa sig upp igen och
kasta ner rätt nycklar. Idag har jag inte planerat att göra nånting.
Ska ta en spadag tänkte jag. Inpackning, skrubb, ansiktsmask,
manikyr och pedikyr. Sen tänkte jag fortsätta att ägna mig åt mitt
ritande. Det gick ganska bra igår så det känns kul:) Får se om
jag lägger upp några bilder här sen;)

Kommentarer
Postat av: Mira

Hehehehehe! Tur det blev rätt till slut med nycklarna!!!

Jag vill GÄRNA se dina ritade alster!!! Hojta till när du lägger ut dem!!!

Ha bästa påskaftonen!

Kramkram

2008-03-22 @ 11:18:42
URL: http://husfrun.wordpress.com
Postat av: Mina

Glad påsk sötisen. Hoppas ni får en fortsatt trevlig påsk och ige mer nedslängande av nycklar;)//mina

2008-03-22 @ 16:36:03
URL: http://www.myownhero.blogg.se
Postat av: Dee

Mira: Haha, ja det är inte lätt alla gånger när man är trött;) Ok, jag hojtar till:) Ha bästa påskaftonen du med. Kram

Mira: Glad påsk gumman! Haha, tack jag ska försöka hålla mig ifrån nedslängande av nycklar;)

2008-03-22 @ 21:53:04
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0