Kreativ



Jag har ägnat kvällen åt att rita. Efter jobbet satte jag mig faktiskt
på ett café med en vanilla latte och tänkte låta inspirationen komma.
Hade med mig blocket och pennor. Men jag har jättesvårt för att rita
om nån kan se. Inte för att jag tror att nån skulle bry sig men jag kunde
inte riktigt slappna av. Så jag väntade tills jag kom hem istället.
Mitt problem är att jag fortsätter att vara perfektionist och blir aldrig nöjd.
Tycker att allt ser ut som skit. Jeffrey tog en bild på en teckning, och då
såg den skitful ut. Fattar inte. Det är samma sak som när jag ibland
tittar mig i spegeln och tycker jag ser söt ut men sen tar jag en bild och
ser ut som Gollum. Skumt det där. Jaja, släpp tanken på det perfekta
och rita bara på god damn it!


Nu ska jag gå och leka med smink ;)


Kommentarer
Postat av: S A R A

SV: asså :) coolt
jag har faktiskt aldrig testat den men ja tyckte den va god =D haha

2008-03-20 @ 10:26:12
URL: http://www.Brownsugar.blogg.se
Postat av: S A R A

lät god*

2008-03-20 @ 10:26:26
URL: http://www.Brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0