Dagens ungdomar;)



Idag var jag på Åhlens och luktade på lite nya parfymer. Trevligt.
Ända tills jag ställer mig nära tre tonårstjejer runt 16,17. Helt öppet
står dom och pratar om könssjukdomar. Och det är väl en sak, men
dom pratade om egen erfarenhet. Tydligen hade den ena tjejen nåt
problem med svidningar och sånt. Och hennes två väninnor agerade
som några självutnämnda experter och trodde att det kanske kunde
vara kondylom. Jag rörde mig lite extra yvigt i fall dom inte upptäckt att
jag faktiskt stod väldigt nära och hörde alldeles utmärkt allt dom sa.
Men dom ägnade mig inte ens en blick utan fortsatte prata. Alltså, helt
ärligt. Vissa saker pratar man väl ändå om bakom stängda dörrar?
Eller vad vet jag, det kanske är helt naturligt bland tonåringar nu för tiden
att stå och prata högt offentligt om sina underlivsbesvär och misstänkta
könssjukdomar. Too rich for my blood så jag slutade mitt sniffande på
parfymer och gick därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0