Cutiepie

    

Var och umgicks med min andra gudson igår:)
Han är 1½ månad nu. Och sååå säöt.
Och jättelugn och snäll. Han älskar att sova.
Jag stannade hemma med honom medans
hans mamma gick och handlade påsksaker.
Han sussade så gott, sen vaknade han. Han
gnydde lite. Jag gav honom ersättning. Då blev
han nöjd. Sen var det dags att byta poopie diaper.
Han var så nöjd så. Sen somnade han igen. Och
han skulle absolut ligga på mage på mitt bröst.
Då trivdes han. Lilla snuttisen♥ Liam är det bestämt
att han ska heta. Efter ett par timmar kom min andra
gudson hem. Han blev jätteglad att jag var där.
Han är lite sotis på lillebror så man får inte gulla
för mycket med honom hihi. Inte lätt att vara två år
och storebror;) Jag var helt slut när jag kom hem i alla
fall och beundrar Linda. Hon gör det mesta där hemma.
Ok, hennes man hjälper till lite också men hon är
definitivt den som gör det mesta. Hon måste sluta
stressa så mycket. Jag ska påminna henne om att
jag finns till hands när helst hon behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0