Blängsylta

 

Var ju tvungen att köpa en latte när jag shoppade idag;)
(jag har börjat tycka kaffe är gott igen, i alla fall ibland)
Jag trampade in på Espresso house och säger Hej.
Tjejen i kassan svarar inte utan ser bara ut som bebisen
på bilden här ovanför. Efter jag beställt och hon vänder sig
för att göra min order så spärrar jag upp ögonen och säger
Okej! Fast inte högt, bara mina läppar som rör sig haha.
Jag menar, jag är ingen kändis. Men hon kanske tyckte jag
var intressant att titta på eller tyckte jag såg konstig ut. Men
hon kunde ju försökt vara lite diskretare hihi. Jag fick min
Vanilla latte i alla fall. Men typiskt nog var jag tvungen att
gå tillbaka efter första klunken. Hon hade glömt vaniljsyrupen.
"Jaha, jag uppfattade inte det" svarade hon. Nej ok sa jag.
Konstigt då att hon tog betalt för en smaksatt latte. Jaja, det
finns gott om weird och förvirrade människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0