Wonderful

Vilken underbar dag. Alla dagar när det är sånt här väder
är underbara:) Igår kväll tog jag och kärlek en promenad runt
sjöarna, eller bara runt en sjö blev det i och för sig. Det var
jättemysigt. Idag jobbade jag och allt flöt på bra. Sen var det
en snabbis upp på Af för att lämna blankett. Sen hem, mumsa
lite och sen låg jag några timmar på ängen. Så underbart skönt.
Kom hem för ett tag sen och pussade på my love som åkte iväg.
Han är "allt i allo" på sin kusins studentfirande idag. Om man är
bekant med gambianska familjer så vet man att man får hjälpa
till mycket när det kommer till fester och dylikt inom familj och
släkt;) Själv sitter jag på balkongen och har ätit middag precis.
Chicken yassa blev det*mums* Nu sitter jag och smuttar på en
god latte och knappar på min nya dator. Life is good:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0