Utmanad

Blev utmanad av Lovely Lina

Regler:
Beskriv först reglerna. Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
  • Jobba
  • Shoppa;)
  • Betala räkningar
  • Umgås med mina älsklingar
  • Sova


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag 23. Hade varit tillsammans med mitt ex i tre år.
Mådde inget vidare efter massa jobbiga saker. Led av svår
panikångest. Kunde knappt gå utanför dörren. Kommer
inte ihåg så mycket mer. Kanske för att det inte är så
mycket kul att komma ihåg.

Ställen du bott på?
Stockholm all my life. Och Carboneras, Spanien en del somrar;)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär

  • Köpa ett hus utomlands, vid havet.
  • Köpa en stor lägenhet i stan
  • Shoppa
  • Skänka till välgörenhet
  • Köpa massa presenter till familj och vänner

Den som känner sig utmanad..go for it;)


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Kan säga att jag kan typ ALLA repliker i dom filmerna och skrattar lika mycket varje gång. Ace is the shit!

2008-06-25 @ 08:32:01
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0