Lista

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1.Är du singel?
Nej, tillsammans med underbara Jeffrey
2. Är du lycklig? Ja, det är jag faktiskt. Känns skönt att kunna säga det
3. Är du uttråkad? Ofta, men inte just nu
4. Är du ledsen just nu? Nej
5. Är du italienare? Nope
6. Är du cooling? But of course;)
7. Är du från irland? Kan jag inte påstå
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Inte kärlek men attraktion
2. Har du någon gång blivit sårad? För många gånger
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Yup
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?  Flera ggr
5. Har du kysst någon under de tre senaste veckorna? Ja, min älskling:)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det har jag säkert;)
7. Är du kär? Jaaa!
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Måste inte nödvändigtvis gifta mig
men förlova mig vill jag gärna.

10 TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar? Inget
2. Leende eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Fåglar haha
4. Några få bästa vänner eller jättemånga? Några få
5. Tv eller internet? Ooh, tough choice. Klarar mig inte utan nåt.
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca cola såklart
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka for sure.
9. Dag eller natt? Dag
10. Msn eller mobil? Mobil

NIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Hmm, tror inte det
2. Brutit ett ben? Yup, vänstra smalbenet, på två ställen
3. Gjort någonting du ångrat? Öh, ja massor
4. Hoppat Bungee Jump? Never have, never will
5. Ätit en hel tårta? Ja, åt en tiobitars prinsesstårta alldeles själv.
Fast på två, tre dagar hihi
6. Gjort bort dig offentligt? Denial is a river in egypt
7. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Eeww! Good riddance!
8. Gråtit när ett husdjur dog? Jag blir ett emotionellt vrak:( Jag var
hemma från jobbet i en vecka en gång.
9. Velat försvinna? Många gånger

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde?
Jeffrey
2. Telefonsamtalet du fick? Jeffrey
3. Personen du var med? Min chef och hans två döttrar
4. Roligaste grejen som hänt? Min shopping;)
5. Personen du smsade? Jeffrey
6. Du skrev till på myspace? Christian Walz
7. Personen du kommenterade: Kommer inte ihåg
8. Du tillbringade natten med? Jeffrey
9. Du kramade? Tuva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0