Småshopping



 

 

Var och inhandlade lite nödvändigheter idag efter jobbet.
Hann inte med så mycket shopping för Jeffrey saknade
mig så jag skyndade mig hem eftersom han jobbar i kväll
och natt. Köpte i alla fall ny rengöringsmousse, den här
från apoteket funkar bäst på mig. Köpte även Sunkissed,
har inte provat den men den bus jag använder nu är
inte så bra för min hy i ansiktet. Ny ansiktscremé blev
det också. Dag och nattcremé från Garnier. Jag gillar
den jättemycket plus att den luktar yummie. Köpte även
en ögoncremé som jag inte provat förut. Bodysplash
och bodylotion från Victorias Secret som Jeffrey hade
köpt från sin aunty. Casaba melon, plum och fresia
är doften. Luktar mumsigt:)

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja, men såna kultfilmer måste man kunna replikerna till haha. Skrattar åt nya saker varje gång =P

2008-06-25 @ 21:36:05
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0