Nagelfix



Har roat mig med att fixa naglarna så här på kvällskvisten.
Vilket töntigt uttryck egentligen. Har kommit in i en period
när jag tycker det är kul att använda töntiga uttryck;)
En update på spindelsituationen: Den är fortfarande kvar.
Den satt i hallen igår och när Jeffrey kom hem så bad jag
honom ta ut den, men tror ni inte att den var borta då?
Idag när jag kom hem så satt den i badrummet igen och
gav mig en mild hjärtattack. Nu är den försvunnen igen.
Och jag vågar inte använda toan haha. Men jag tvingar mig
själv till att vara tuff. Måste fan bli av med den här fobin.
Så innan spindeln försvann så ställde jag mig och tittade
lite på den (från håll) Jag hade gåshud över hela kroppen
och håret på armarna stod rakt upp. Men jag tog ett litet snack
med den och sa att han skrämde skiten ur mig men jag ska
inte göra honom illa men jag vore tacksam om han tog sitt
pick och pack och drog snarast. No offence. Men han lyssnade
nog inte så mycket. Så jag får väl gå runt här hemma i ständig
skräck. Hmm, det här inlägget skulle handla om naglar men
det blev bara spindelsnack haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0