I´m back!


Min nya bebis

Blev ett litet uppehåll och det hade faktiskt inte bara
med det underbara vädret att göra (LOVE IT) utan
att min kära lilla dator gav upp. Den hade gjort sitt nu
helt enkelt. Hade bara haft den typ tre år så det är synd.
Men nu för tiden så tillverkas ju datorer bara för att hålla
3, 4 år. Men nu har jag varit och införskaffat en ny liten
kompis. Fick bli en HP den här gången. Min förra var en
Acer. Den var väldigt billig, men jag behöver inte värsta
datorn eftersom jag bara ska surfa och skriva på den.
Behöver jag en värsting kan jag alltid använda Jeffreys.
Nu ska jag bara försöka installera mitt mobila bredband.
Just nu är jag inne och tjuvar på nån annans nät. Sorry!

Kommentarer
Postat av: Tess

snygg!

2008-06-04 @ 10:48:19
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Dee

Tess: :)

2008-06-05 @ 07:01:57
Postat av: Mrs Mulatt

Stilren och snygg! Min mamma köpte nyligen en liknande..



kram

2008-06-05 @ 15:56:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Dee

Mrs Mulatt: Ja, precis och den funkar perfekt till det jag ska ha den till:)

2008-06-05 @ 17:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0